Avatar billede ingenting Nybegynder
17. maj 2001 - 14:43 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Forslag ønskes

Jer er ved at starte en side op med nogle kammerater, nu er vi kommet til det punkt, hvor vi skal tilmeldes søgemaskiner.

Mit spørgsmål er, om der er nogle af jer der kender til sådanne steder, hvor man kan blive oprettet i alverdens søgemaskiner? Er der evt. nogle der kender nogle firmaer der kun arbejder med dette, så vil jeg meget gerne hører om dem, det gør ikke noget at det koster penge?
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. maj 2001 - 14:48 #1
Avatar billede blood Nybegynder
17. maj 2001 - 14:51 #2
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. maj 2001 - 14:54 #3
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. maj 2001 - 14:58 #4
www.joyzone.dk er absolut det bedste sted at hente tips og triks. Han tilbyder også at hjælpe jeg med det, for betaling.
Det hjælper jeg ikke at blive tilmeld 1000/5000 søgemaskiner hvis I ligger som nummer 1800 i hver eneste :o)
(Ikke kvantiteten, men kvaliteten)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. maj 2001 - 12:58 #6
http://www.jubii.dk :-).
I kan jo bruge Meta koder også.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. maj 2001 - 23:29 #7
Kære ven

du bør aldrig bruge disse autosubmittere, for det første er de ikke optimeret til de enkelte søgemaskiner, men bruger et bredt gennemsnit af hvad søgemaskinerne vil have af oplysninger. Enkelte af disse autosubmittere vil betyde at du vil odtage en masse spam fra alt muligt junk du ikke har brug for. Koncentrer dig om en realistisk antal søgemaskiner og foretag submitting manuelt, det kan bedst betale sig på lang sigt. Yahoo og andre indexer må du altrig bruge auto... til. Læs mere på

http://www.bufferzone.dk/Vidensbank/Vidensbank.htm
Avatar billede delwin Nybegynder
27. juni 2001 - 12:40 #8
bufferzone AMEN..

Det var ligepræcis hvad jeg sad og tænkte.. du har så bare formuleret det bedre.. :-)

Autosubmittere holder ikke til søgemaskiner.. start med de 10-15 største og så gå ind på deres sider og læs hvad de har af parametre for at få en god listing.. Det kan godt betyde at du skal lave flere forskellige indgangssider til de forskellige søgemaskiner, men det kan også godt betale sig... ikke spamme dem altså, men lave 1 til altavista og 1 til hver af de andre.. og så optimere dem til deres søgemaskiner..

Altavista for eksempel.. (de sender forresten mest skodtraffik).. kigger ikke så meget på meta tags som de kigger på sidens titel og på indholdet af siden.. alt det.. den kigger også på domænenavnet osv.. de forskellige søgemaskiner har forskellige måden at indekserer på.. det er jo forskellige mennesker der har lavet dem..

Den eneste måde at få meget traffik fra søgemaskiner er at sætte sig grundig ind i hvordan de fungerer.. og det er IKKE nemt..

SeGuru der har http://www.seguru.com rejser rundt i hele verden og holder foredrag om søgemaskiner og hvordan man bedst udnytter dem.. det er en meget meget stor industri.. kig lidt på hans side.. der er nogle gode tips.. :-)

Danke und ich liebe die Gurkesalat
Avatar billede computerexperten Nybegynder
27. juli 2001 - 00:47 #9
www.google.com det er gratis du skal bare tilmelde din URL
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. juli 2001 - 20:55 #10
Tak for linket, det vil jeg besøge.
computerexperten-> husk at skaffe mange resiproge links til din side før du tilmelder til google, det har stor betydning for din placering der

Kim...
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. juli 2001 - 22:23 #11
www.alltheweb.com - den er der en del der søger i.

(Skal spørgsmålet snart lukkes?)
Avatar billede ingenting Nybegynder
07. august 2001 - 14:27 #12
Point til Bufferzone og dalwin!!