Avatar billede henrik20 Nybegynder
30. september 2006 - 21:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

test af asp sider i dreamweaver med xp-home og coldfusion

Hey

Jeg er klar over at man for at teste em asp side i winXP bør benytte sig af XPpro og IIS. Det er ikke en option.
Jeg har istedet installeret ColdFusion i den tro at jeg her kunne lave en lokal server som jeg kan bruge til at teste på.
Spørgsmålet er så hvordan jeg sætter DW og CF op så det virker?Hvis det overhovedet kan.
Er der nogen der har et forslag???
Der er masser af point i den her.....
Avatar billede bojohansen Nybegynder
01. oktober 2006 - 12:15 #1
Cold Fusion server understøtter vel ikke asp, hvis det altså er det du mener.

For at teste asp kode 100% må du bruge IIS server (Der findes andre løsninger, men de koster penge og er ikke 100% kompatible)
Avatar billede henrik20 Nybegynder
01. oktober 2006 - 12:52 #2
ok....så løsningen er et billigt webhotel der understøtter asp?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:11 #3
Ja det er en løsning, ellers kan du jo se om dette er noget for dig

http://www.google.com/search?q=xp+home+iis&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a
Avatar billede henrik20 Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:14 #4
Jeg har godt set det.....måske det bliver udvejen. Læg du et svar så afslutter vi den her.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:23 #5
neeeej, læg et svar og accepter dig selv.

Vil ikke ha 200P for et par linier med tekst ;-)
Avatar billede henrik20 Nybegynder
01. oktober 2006 - 14:29 #6
det er cool :)