Avatar billede johscd Nybegynder
30. september 2006 - 10:56 Der er 2 kommentarer

Dotnetnuke hosting m. plesk kontrolpanel

Hejsa,
Jeg får i øjeblikket hosted mit DNN site hos www.hostmysite.com, men  her er det meget tidskrævende at uploade (ftp) en stor mængde filer, og man skal hele tiden forbi deres support for at få lavet ændringer. Jeg savner derfor et webhotel med kontrolpanel med større fleksibilitet a la plesk.En af fordelene ved plesk er bl.a at man kan uploade en zip fil, og bede systemet om at åbne filen efter den er uploadet. Det er smart hvis man skal uploade et nyt website (1000+ filer...) Er der nogle der i DK eller internationalt kan anbefale et hosting site med asp 2.0, MSSQL og plesk styresystem?
Avatar billede ffn Nybegynder
30. september 2006 - 11:05 #1
"En af fordelene ved plesk er bl.a at man kan uploade en zip fil, og bede systemet om at åbne filen efter den er uploadet"

Eller du skal vel bare finde et webhotel der tilbyder SSH - så kan du pakke og udpakke så tosset du vil....
Avatar billede johscd Nybegynder
30. september 2006 - 11:42 #2
muligvis. Min anke er helt sikkert at den "direkte kontrol" er for lille hos hostmysite.com. Mit spørgsmål kan generaliseres til: forslag til hosts med mulighed for god "fil-omgang", asp 2, og mssql (gerne mere end 1 database) ønskes :-)