Avatar billede jgkl Nybegynder
22. september 2006 - 15:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hold og deltager database

Hej

Sidder og roder med en hold og deltagerdatabase

Et hold har 5 medlemmer, og hvert hold har 2 mål de skal nå, jeg kan godt definere hvornår målene er opnået på hold basis, men jeg vil også gerne have at hver deltager "arver" hvornår målet er opnået.

f.eks. holdet når mål 2a, så skal værdien 2a nedarves til alle 5 deltagere på holdet.

Men hver deltager skal også kunne opnå målet uden hele holdet opnår det.

Havde måske forestillet mig noget med en dialogboks, der spurgte om hvilke hold deltagere der har opnået målet hvis man markere det på hold arket.

pft jesper
Avatar billede jgkl Nybegynder
05. marts 2007 - 13:55 #1
lukker
Avatar billede jgkl Nybegynder
05. marts 2007 - 13:55 #2
igen