Avatar billede kenned00 Nybegynder
21. september 2006 - 21:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Et program som slettet 35 gange ?

Hej..
Jeg søger et program som slettet filerne 35 gange..

Det kunne være godt hvis det kunne brændes ud som .iso fil, sådan at den sletter Windows og alt 35 gange...

Sådan at den fx booter fra den ligesom windows gøre...

Er der nogen der kender sådan et ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
21. september 2006 - 21:44 #1
brug killdisk, den skal nok slette alt hvad du måtte have på din disk, ellers har IBAS et program som de ikke selv kan reetabelere data efter.
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. september 2006 - 22:44 #2
det hedder at wipe og du kan bruge følgemde

BCWipe er et lille købeprogram, der wiper godkendt efter dine indstillinger
PGP kan wipe og de gamle versioner er gratis
Linux DD kommandoen kan også wipe ved at overskrive med tegn, du bestemmer selv hvilke og hvor mange og jeg mener DD kan køre på en windows maskine via Cygwin
21. september 2006 - 23:04 #3
Provocation: Du har allerede et program som tilsyneladende sletter alt om dine tidl. spørgsmål ?
Nu skal jeg hjælpe dig med det:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=kenned00&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede kenned00 Nybegynder
22. september 2006 - 15:01 #4
Jeg tror jeg vil prøve det der killdisk :) så ser vi om det er noget der virker .. :)
Avatar billede kenned00 Nybegynder
22. september 2006 - 15:03 #5
den der iso fil man får med... skal man så bare brænde den ud som boot cd ? også boot fra den ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. september 2006 - 15:49 #6
korrekt
Avatar billede kenned00 Nybegynder
23. september 2006 - 10:09 #7
Okey... :) så har jeg gjordt det rigtig :) den tog ca 5 timer om det :P