Ja lige præcis!
Penge hænger tit sammen med support, men anyway. Her er historien:
Først sendte jeg denne her:
Hej Cliche.
Jeg kan ikke forstå at der ikke står noget nyt på jeres side under "Driftsstatus" .
I tilfælde af at der IKKE er noget dårligt, negativt, unormalt at bemærke undrer jeg mig VIRKELIG over hvorfor jeg meget tit igen og igen gentagende gange har problemer med at logge på min FTP. Den spørger om kode igen og igen og igen og når du ENDELIG kommer igennem så går den kold efter nogle minutter. Den kan ikke engang klare at uploade 5 mb på en gang.
Nu vil du sikkert give min computer eller forbindelse skylden, MEN........
Jeg har testet det på:
1. To forskellige bærbare
2. To stationære computere
Ialt 4 forskellige computer hvor ALLE har haft 2 megabit forbindelse og 1 megabit i upload. Selve internetforbindelsen har haft 5/5 i connection og MINIMUM 48 kbps!!!!!!
Så ud fra den påstand vil jeg påstå at det IKKE er mit udstyr der er noget galt med.
Det kan ikke passe at det gentagende gange IKKE virker. Det er næsten hver evig eneste dag! Det er, i den grad, en ringe måde at lave "forretning" på - eller hvad i nu vil kalde det.
Det kan godt være at jeg ikke har erhverskonto ved jer - og at jeg kun betaler 9 kr om måneden. Men det er ligegyldigt når jeg betaler for en service/ydelse som jeg ikke får!
Lad mig høre jeres forslag på en løsning, i sådan en fart at det slet ikke kan skrives i en mail!
Domænet det drejer sig om er:
www.XXXXXXXXX.dk koden er XXXXXXXX og bruger er XXXXXXXXX
Jeg har kontaktet jer tidligere angående samme problem - jeg foreslår at der kommer en holdbar løsning nu.
Hvis ikke i kan leve op til opgaven vil jeg gerne have det at vide, så må jeg flytte webhotel.
Efter 2 dage kom dette svar:
Vi har nogle begrænsninger på vores FTP server, MAX 3 connections per klient, og størrelse på 50MB per fil.
hvis man skriver password forkert for mange gange, eller gør andet som anses som misbrug blokkere serveren automatisk den klient enten ind til næste genstart eller et antal min.
Venlig hilsen
Support
Cliche.dk A/S
Jeg synes ikke at de havde besvaret mine spørgsmål, så jeg sendte straks en mail tilbage:
Hej Cliche.
Jeg føler ikke at jeg har fået svar på de spørgsmål som jeg stillede.
For at gøre det lettere deler jeg dem ind i tal. Jeg ønsker et detaljeret
svar på dem alle. Venligst tak!
1. Hvilke begrænsninger er der i min situation når jeg logger ind på FTP'en
?
2. Hvad mener i med max 3 connections per klient? Jeg har jo bare logget på
én gang.
3. Jeg har ikke på noget tidspunkt uploadet filer som er mere end. 50 mb. De
største er på nok max 2 mb. MAX. Så det kan ikke være problemet. Kan det?
4. Jeg har med 1000000 % sikkerhed IKKE tastet forkert hvad angår hverken
bruger ELLER kodeord. Så det kan heller ikke være fejlen, vel?
5. Vil du mene at 5/5 i connection og MINIMUM 48 kbps ikke er nok til at
uploade små filer til jeres servere? Max 2 mb's filer?
6. Vil du mene at det er mit udstyr, computere, internetopkobling mv der er
skylden?
7. Hvad er Jeres forslag på en løsning til det her?
8. Kommer der en holdbar løsning denne gang?
9. Kan i leve op til den opgave at have mine filer liggende på jeres
servere, eller skal jeg finde et andet firma som kan?
Jeg håber hermed at jeg har gjort det klart og enkelt. Samtidig håber jeg at
få svar på hvert spørgsmål jeg har stillet, første gang..........
Efter 4 arbejdsdage havde jeg stadig IKKE fået svar..... Så jeg ringede til dem, og her sagde de blandt andet at det var min computer - eller Dreamweaver....
Det er historien! Jeg har haft bøvl med dem før. Jeg vil ikke råde nogle til at spare 3 kroner om måneden frem for at vælge dem....
Kommentar til historien?