Avatar billede krohn Praktikant
21. september 2006 - 09:25 Der er 1 løsning

IIS og default SMTP

Jeg har lavet en tilmeldings side til en fest i frontpage, som skal sende en mail med oplysninger til en given mail adresse.
Siden køre ok, men når jeg trykker på send kommer der en fejl, Frontpage exstendsion køre for sitet, men default SMTP er nede da jeg bruger en anden mail server på serveren.
Jeg går udfra at det er derfor at den ikke vil sende.
1. kan man "snyde" default SMTP til at bruge min anden?

2. Hvis nej, hvad gør jeg så, mine programerings evner er næsten 0 ?(derfor frontpage.
Da det er en meget simpel side, burde det kunne lade sig gøre, den er ikke færdig men se den her http://fest.6pm.dk

Jeg skal helst have det op og køre snarest, så jeg takker på forhånd for hjælpen.
Avatar billede krohn Praktikant
11. oktober 2006 - 03:01 #1
Lukker her, fik den til i ASP, med hjælp herinde fra