Avatar billede hcps Nybegynder
20. september 2006 - 20:58 Der er 3 kommentarer

Too many connections (surftown)

Kære eksperter!

Da jeg idag forsøgte at gå ind på mit site, blev jeg mødt med den triste besked "Too many connections"

domænet blev regget for et par dage siden, så det er ikke fordi det er overbelastet af trafik.
Jeg har forsøgt at bruge mysql_close() , men det ændrer intet.

Hvad kan det være?

Kan det skyldes, at serveren er shared og bliver overbelastet af andre brugere? håber ikke at dette er tilfældet...

Heldigvis er siden ikke public endnu, men uanset hvad, er det ret bekymrende og dårlig reklame for surftown! Kan kun frygte hvornår det sker igen, når der begynder at komme besøgende....
Avatar billede hmortensen Nybegynder
20. september 2006 - 21:11 #1
Det sker tit på de billige webhoteller. Kontakt Surftown, og bed dem undersøge problemet. De kan se hvilken bruger der generer uovervejet mange forbindelser.
Avatar billede hcps Nybegynder
20. september 2006 - 21:22 #2
Hey hmortensen, tak for svaret.

Jeg har siddet og googlet lidt på problemet og læste noget om, at servere som standart har 100+1 connections til mysqldb'en... Vil det sige, at der kun kan være 100 besøgende på serveren, som henter data fra db'en?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
21. september 2006 - 06:35 #3
For det splitsekund det tar at hente data, vil default værdien på 100 som regel være nok.