Avatar billede lund_dk Praktikant
20. september 2006 - 19:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Map - danske kordinater til byer

Jeg bruger google maps tjeneste hvor jeg vil vise kort for en brugers postnummer.

Men hvordan kan jeg ud fra dansk postnummer, finde google maps kordinater?

Eks viborg 8800 er 56.46, 9.409999
Avatar billede lund_dk Praktikant
20. september 2006 - 19:31 #1
Jeg kan jo søge dem en efter en på google map, men vil tage en krig at manuelt finde alle postnumre..
Avatar billede hacked Nybegynder
21. september 2006 - 01:08 #2
Det her kunne muligvis hjælpe dig lidt på vej http://aws.oio.dk/. Ved ikke om webservicen stadig er tilgængelig. Såvidt jeg ved skal du lægge lidt til disse koordinater så det passer med google's.
Avatar billede hacked Nybegynder
24. september 2006 - 15:53 #3
Lægger et svar såfremt min hjælp var til nytte.
Avatar billede lund_dk Praktikant
29. september 2006 - 14:01 #4
Lukker igen.. fandt ingen løsning