Avatar billede atvita Nybegynder
18. september 2006 - 14:20 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Harddisk filer

Hej

Jeg har hørt at der er et program som kan finde alle filer frem selvom pcen har været formateret.

Ved i hvad programmen hedder??
Avatar billede coderdk Praktikant
18. september 2006 - 14:24 #1
OnTrack EasyRecovery kan bl.a.
Avatar billede atvita Nybegynder
18. september 2006 - 14:31 #2
Er den nem og bruge eller er det ikke til at finde ud af?
Avatar billede backside Nybegynder
18. september 2006 - 14:35 #3
Jeg har prøvet det der hedder Smart Recovery til at genskabe et formateret CF kort, 1 ud af 230 billeder kom frem igen. De har også det her:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Hvis det virker lige så godt som Smart Recovery er det genialt. Og gratis.
Avatar billede coderdk Praktikant
18. september 2006 - 14:35 #4
Jeg synes ikke den er svær, og en af mine kunder fik da også gjort det selv - Så helt svær kan den ikke være - Den har også en wizard - Den kan godt stå og køre et GODT stykke tid og lede efter tabte filer ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
18. september 2006 - 14:36 #5
Uha, prøv backside's EasyRecovery er nemlig ikke gratis ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
18. september 2006 - 14:37 #6
Og husk at tage disken ud og smid den i en anden maskine hvor du så har installeret programmet - Det er nemlig ikke så godt at begynde at skrive på den disk hvor du vil redde ting fra ;)
Avatar billede backside Nybegynder
18. september 2006 - 14:44 #7
Det kan også være morsomt *host* at bruge hvis man får et brugt flashkort fra et kamera, som vedkommende har "tømt". ;-)
Avatar billede atvita Nybegynder
18. september 2006 - 14:45 #8
Altså der er windows på min computer nu. Og fejler intet. Der er nogen filer jeg kom til at slette og tømme papirkurv. Kan man finde dem selvom der stadig er windows på harddisken?

Backside hvad mener du med at du kun fik 1 ud af 230?
Avatar billede atvita Nybegynder
18. september 2006 - 14:46 #9
Kan man også bruge det til memory kort til en kamera som også har slettet alle billeder?
Avatar billede backside Nybegynder
18. september 2006 - 14:47 #10
Ok, det var nu omvendt. 1 billede manglede.
Nu skal du ikke gå i detaljer, du skal vide hvad jeg mener, ikke hvad jeg skriver.  *G*
Avatar billede backside Nybegynder
18. september 2006 - 14:48 #11
Til memory kort skal du bruge Smart recovery.
Avatar billede atvita Nybegynder
18. september 2006 - 14:50 #12
backside hvilken program vil du anbefale er bedst og nem og gratis?
Avatar billede backside Nybegynder
18. september 2006 - 14:55 #13
Det jeg skrev link til 18/09-2006 14:35:39.
Er lige ved at teste det af på "papirkurven"
Avatar billede atvita Nybegynder
18. september 2006 - 14:59 #14
den prøver jeg.. takker
Avatar billede backside Nybegynder
16. november 2006 - 22:36 #15
Sker der noget her eller hvad?
Avatar billede backside Nybegynder
26. december 2006 - 22:55 #16
Er det lukketid?