Avatar billede senior54 Novice
17. september 2006 - 10:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Liste domæner alfabetisk

Jeg kan ikke huske, men engang var der et sted hvor man kunne se alle brugte/optaget domæne i alfabetisk orden. Eksp. hvis man søgte noget som startede med B - som kom alle domæner frem - som startede med b osv.
Avatar billede jps6kb Novice
17. september 2006 - 10:40 #1
www.netstats.dk du tænker på?
Avatar billede senior54 Novice
17. september 2006 - 20:01 #2
Nej - det var ikke lige den. Man kunne liste feks. alle domæne med begyndelses bogstav B. Så fremkom der der en hel masse. B det næste kunne så være BA osv
Avatar billede jps6kb Novice
17. september 2006 - 20:08 #3
Snakker vui kun danske domæner?
Avatar billede senior54 Novice
17. september 2006 - 20:38 #4
Ja  kun danske
Avatar billede senior54 Novice
17. september 2006 - 22:27 #5
Jeg prøver lige at omformulerer spørgsmålet. Hvis man søger om et domænenavn er ledigt feks. eksperten.dk , som begynder med e- får man en tilbagemelding at domænenavnet er optaget. Det jeg søger er er ALLE optaget domæner begyndende med e eller andre bogstaver.
Avatar billede senior54 Novice
17. september 2006 - 22:30 #6
Hej
Jeg har selv fhttp://www.nul-z.dk/undet det
Avatar billede senior54 Novice
17. september 2006 - 22:31 #7
OK