Avatar billede htmlkongen Novice
15. september 2006 - 08:59 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Booking system

Hej.

Jeg leder efter et internt system som skal bruges til intern booking. Jeg skal holde styr på ca 50 medarbejdere. Jeg skal booke deres tider - og de skal evt. logge ind og tjekke deres tider mv.

Hvad er det bedste?

Det skal være proffesionelt - men enkelt
Avatar billede martinlind Nybegynder
15. september 2006 - 09:17 #1
deer findes møde/lokale booking til outlook :)
Avatar billede htmlkongen Novice
15. september 2006 - 09:29 #2
Hmm. :) Umiddelbart er det ikke det som jeg tænker som den bedste løsning. Findes der ikke noget mere prof? Det skal have en oppetid på 99,9 % minimum.
Avatar billede martinlind Nybegynder
15. september 2006 - 09:42 #3
Hvad laver du så på Windows OS *SS*
Avatar billede htmlkongen Novice
15. september 2006 - 10:03 #4
Haha! Point taken! :D
Avatar billede teepee Nybegynder
15. september 2006 - 15:06 #5
Hvad med Microsoft Dynamics CRM, den har et booking modul til services.
Det kan eks. bruges til at koordinere kopimaskinereparatører, eller andre servicemedarbejdere.
Avatar billede htmlkongen Novice
16. september 2006 - 05:47 #6
Ja. Jeg har overvejet Dynamics. Ville bare lige høre om det er det bedste bud?
Avatar billede teepee Nybegynder
16. september 2006 - 12:21 #7
Hvad er det for en slags bookings? Måske at der er en speciel løsning til netop den type bookings?
Avatar billede htmlkongen Novice
17. september 2006 - 10:01 #8
Forestil dig 50 under mig. Jeg skal kunne booke dem. Folk ringer til mig og jeg ser hvem der er ledige. Så booker jeg deres tid. Derefter kan medarbejderen evt. få en kode og logge ind for at se hvor, hvornår etc. han er booket. :)
Avatar billede htmlkongen Novice
18. september 2006 - 01:39 #9
Har du andre forslag? Kan det evt. betale sig at få skræddersyet? I don't think so..... :)
Avatar billede teepee Nybegynder
18. september 2006 - 08:56 #10
Er det timer ad gangen, er det callback eller hvad? Der findes nemlig specielle programmer til callback.
Avatar billede supertekst Ekspert
18. september 2006 - 10:29 #11
Hvorfor ikke et "skræddersyet"? - så får du det, som du har behov for.

Har udviklet et system baseret med indbygget evighedskalender og et antal medarbejdere (40-50), der anvendes til tidsplanlægning.
Systemet er udviklet i Office2003 m/anvendelse af Word & Access.
Interesseret i mere info - så kontakt pb@supertekst-it.dk
Avatar billede martinlind Nybegynder
18. september 2006 - 10:48 #12
Det lyder lidt som om du bare kan bruge ganske alm. kalender-share i outlook :)
Avatar billede htmlkongen Novice
22. september 2006 - 00:27 #13
OK. Tak for svar, (Smid venligst svar alle)

Synes nu at kalendershare i Outloook lyder liiiige uproffesionelt nok.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. september 2006 - 08:00 #14
Det får du så her.
Avatar billede htmlkongen Novice
23. september 2006 - 00:55 #15
Tak til alle for inputs. Jeg vil skrive yderlige i tråden når det bliver aktuelt :)

Mange tak
Avatar billede martinlind Nybegynder
23. september 2006 - 12:16 #16
Selv Tak :)

"Synes nu at kalendershare i Outloook lyder liiiige uproffesionelt nok."
Det har du ret i ( er jo selv programmør ), men det funker og er lavet, og tja.... så sparer du tid og penge på det :)