Avatar billede mob77675 Nybegynder
14. september 2006 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

visning af billeder hentet fra nettet

Når jeg henter billeder fra nettet, gemmer dem som en jpeg fil og prøver at sætte dem ind på min side bliver de ikke vist. Selvom de ligger i samme mappe som andre jpeg billeder, der er taget med mit digital kamera, som godt kan lægges ind og vises på siden. Hvordan får jeg de downloaded billeder til at blive vist?
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2006 - 11:26 #1
Prøv at checke om der står jpg, JPG, jpeg eller JPEG og ændre navnet til det der står
Avatar billede mob77675 Nybegynder
14. september 2006 - 13:02 #2
Yes, måtte lige i picture manager og eksportere den til skrivebordet som en jpeg fil. Tak for hjælpen
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2006 - 13:22 #3
goodi ;o)