Avatar billede fotobob Nybegynder
11. september 2006 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Topmargen i Word

Hej

bruger Word XP.

Hvis jeg gerne vil have en topmargen på 4,5 cm....

Jeg vælger filer/sideopsætning...herunder margener og vælger Øverst: og sætter den til 4,5 cm.

Men dette reagerer den ikke på§!? markøren bliver blot længere oppe hvor den hele tiden har været..

Hvad kan være galt?
Avatar billede fotobob Nybegynder
11. september 2006 - 14:37 #1
tror jeg har afkodet logikken. Den gør blot ens "papir" kortere. SÅ den aktuelle visning er minus topmargen..

Håber det er forklaringen.
11. september 2006 - 14:45 #2
mon ikke du blot har skjult sidehovedet....
Først sikre dit, at du bruger en visning, som kan vise sidehoved.
- Vis - Print layout -
Hvis ikke det er nok, så hold markøren over den lyseblå linie der LIGE under linialen (hvis du ingen linial har på, så LIGE under knapperne)
- så skulle du få et lille ikon med en lille pil op og en lille pil ned... klik når det ikon er vist.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
11. september 2006 - 14:48 #3
Prøv at vælg udskriftslayout, så vil du kunne se margenen.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
11. september 2006 - 20:09 #4
Hvis du så samtidig vælger menuen funktioner - indstillinger - Vis - sæt flueben ved tekstgrænser og ud igen ved OK. Sammen med udskriftslayout ses margengrænserne.