Avatar billede simsen Mester
07. september 2006 - 13:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Finde ud af hvilken side, jeg står på

Hej

Jeg har et website med:

MasterPageDefault

side1 og side2, der begge refererer til MasterPageDefault.

På MasterPageDefault, har jeg lagt en slet knap. Nu er det så alt efter om jeg står på side1 eller side2, skal den slette forskellige ting. Derfor har jeg brug for at vide, hvilken side, jeg står på.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med, at finde noget kode, der kan finde ud af, hvilken side, jeg står på?

mvh
simsen :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
07. september 2006 - 13:14 #1
Prøv at kigge i Request-objektet..

I ASP (ikke ASP.NET) er der noget der hedder: request.servervariables("script_name")

Det giver noget i stil med /roden/mappe/undermappe/filnavn.asp

Jeg håber at du finder noget.. bliver nødt til at smutte nu.. er først tilbage engang i aften..
Avatar billede thanse21 Nybegynder
07. september 2006 - 14:53 #2
Skulle mene der findes en Request.Path property. Den giver den virtuelle sti, som du kan søge efter side1 og side2.

Men burde det ikke være den enkelte side der skal have en slet-knap?
Avatar billede simsen Mester
08. september 2006 - 08:29 #3
Det jeg skulle bruge var:

this.Page.AppRelativeVirtualPath == "~/ShowAnswer.aspx")

mvh
simsen :-)