Avatar billede paaj Nybegynder
04. september 2006 - 17:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nedtælling f.eks 05:46:43

Hej...

Jeg vil høre om hvordan laver timer og minutter og sek..?
men jeg har set noget nedtælling  er ikke nok. fordi jeg vil have
som atuo ligesom køre nedtælling end fast nedtælling.

hvordan?? jeg håber kan får lidt hjælp.
Avatar billede madeindk Nybegynder
04. september 2006 - 17:33 #1
Sådan her finder du ud af hvor mange minutter der er til et bestemt tidspunkt, det kan du jo så selvfølgelig dividere med 60 hvis resultat er mere end 60 :-)

<%
Session.LCID = 1030

strTid = "18:00:23"
strResultat = DateDiff("n", Time , strTid)

response.write(strResultat & " minutter")
%>
Avatar billede madeindk Nybegynder
04. september 2006 - 17:33 #2
Du skal desuden bruge JavaScript til at få den til at lave en nedtælling - ASP er et serverside sprog.
Avatar billede paaj Nybegynder
04. september 2006 - 19:40 #3
hej :-)

men er ikke nok.. hvis er sådan JavaScript, så hvilken kode.. fordi jeg har set noget er var ikke rigtigt. mener jeg det jeg vil have som f.eks køre med nedtælling når slut ligesom "bombe" ur  f.eks 48:43:32 til 00:00:00  er du med nu ??
Avatar billede paaj Nybegynder
04. september 2006 - 19:42 #4
Selvom jeg har finder noget JavaScript.. men er ikke nok.. derfor - jeg håber kan får hjælp.
Avatar billede paaj Nybegynder
04. september 2006 - 22:09 #5
Men ingen hjælpe noget,, så jeg give op... så mange tak for hjælp..
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
08. januar 2008 - 13:55 #6
jeg sad med samme udfordring, ærgeligt du kun havde 4 timers tålmodighed!