Avatar billede moverlade Nybegynder
03. september 2006 - 13:07 Der er 2 kommentarer

Trådløst Problem

Jeg har et problem med mit Cybercity, som både min far og jeg er på. Men det er kun mig der har problemer med det, hvilket jeg ikke kan forstå.

Cybercity's router går over i en trådløs Linksys WRT54GL router, og derefter ud til 2 stk. Linksys WUSB54G netkort.

F.eks når jeg sidder og evt. streamer musik / video klip, og surfer samtidig, så ryger min forbindelse. Hvis jeg downloader, og spiller samtidig, mister jeg også min forbindelse. Kan det være noget der er galt med min usb porte? For når jeg tænder min externe HD, så ryger forbindelsen også.

Håber der er nogen der kan komme med et svar der kan hjælpe mig !
Avatar billede ierikk Nybegynder
03. september 2006 - 13:26 #1
det her kan ikke hjælpe dig! og måske er vi nogle der sammen skal have fat i Cybercity
min forbindelse er 2048/512 for meste kører det godt
f eks her til morgen var der en af de trådløse comp der hentede ca. 100 MB, hvor der var fuld hastighed, ca. 20 minuter efter var det slet ikke mulig at komme på nettet
det oplever jeg alt for ofte
Avatar billede moverlade Nybegynder
03. september 2006 - 14:09 #2
Får ikke meget ud af at ringe og brokke sig, de er ret ligglad når det ikke er deres trådløse udstyr man bruger.

Min forbindelse er også 2048/512. Og den kører skam også fint nok, så længe jeg holder mig til at game eller downloade, den kan bare ikke med begge dele på sammetid.