Avatar billede kxrider Nybegynder
03. september 2006 - 00:18 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Bærbar pc

Står og skal købe en ny bærbar pc. Men ville høre om det skal være en MAC' eller en almindelig?

skal bruges til skolearbejde mv.

På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2006 - 00:21 #1
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Hardware :: Telefoner :: Bærbar pc :

Håber du selv kan se fejlen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2006 - 00:22 #2
Umuligt at svare på faktisk.

Det er helt op til dig selv - er du vant til windows så vælger du en alm.
Er du vant til Mac så vælger du en Mac ;)
Avatar billede lasserasch Juniormester
03. september 2006 - 01:19 #3
Jeg vil klart mene alm. pc.

Jeg har arbejdet ved syddansk universitet i deres IT afdeling i et par år. Der og mange andre steder har man aftaler med Microsoft omkring produkter mv... Dvs. oftest er det microsoft produkter de anvender, hvorfor en MAC måske ikke er det bedste valg.

Hvis du skal dele arbejde med andre studerende. F.eks ved gruppe arbejde mv, så er det nok også en god ide at arbejde med samme programmer, så med mindre der er en generel politik om at der anvendes MAC, så er en "alm." pc nok et klogt valg!

/Lasse
Avatar billede jacla Nybegynder
03. september 2006 - 01:20 #4
Hvis de underviser i PC, er det nok klogt at vælge PC windows XP.

Går også ud fra at nogle opgaver, kan være i EXCEL eller i Word format.

Ville nok vælge PC, så hvis du render ind i problemer kan andre Windwos bruger bedre hjælpe dig
Avatar billede espersen Novice
03. september 2006 - 11:30 #5
ville selv vælge PC ;o)

læs evt. vores køberguide på http://www.laptopworld.dk/index.php?id=22

Anmeldelser kan du se masser af på http://www.laptopworld.dk/index.php?id=44

der er flere gode modeller i meget forskellige prislejer og konfigurationer.
Avatar billede kxrider Nybegynder
04. september 2006 - 15:56 #6
Smid svar jer der vil ha lidt ;)
Avatar billede lasserasch Juniormester
04. september 2006 - 20:56 #7
Svar!
Avatar billede espersen Novice
05. september 2006 - 09:19 #8
;o)

spørg endelig + vi kommenterer gerne en maskine du har kig på !
Avatar billede kxrider Nybegynder
08. september 2006 - 12:50 #9
Mange tak for svar! ;)