Avatar billede noper Nybegynder
02. september 2006 - 19:20 Der er 4 kommentarer

køb af pc

hej hvad skal købe af en pc stationære, når man skal andvende den til adobe pakken - som er indesign illustrator o.s.v.  ( det er programmer der kræver en del hurtighed og powerfull maskine).

_hilsen noper
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2006 - 19:34 #1
Se hvad kravene er på www.adobe.com

Kan desværre ikke tjekke for du skriver ikke hvad pakken hedder du sidder med.

Men kravene til Indesign er f.eks.

WindowsIntel® Pentium® III or 4 processor
Microsoft® Windows® 2000 with Service Pack 3 or Windows XP
256MB of RAM (320MB recommended)
850MB of available hard-disk space
1,024x768 monitor resolution with 16-bit video card (24-bit screen display recommended)
CD-ROM drive
QuickTime 6 required for multimedia features
For Adobe PostScript® printers: PostScript Level 2 or PostScript 3™
Internet or phone connection required for product activation
Broadband Internet connection required for Adobe Stock Photos (The Adobe Stock Photos service may not be available in all countries, languages, and currencies and is subject to change. Use of the service is governed by the Adobe Stock Photos Terms of Service. For details, visit Adobe Stock Photos.)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. september 2006 - 19:36 #2
Photoshop:

Intel® Xeon™, Xeon Dual, Intel Centrino™, or Pentium® III or 4 processor
Microsoft® Windows® 2000 with Service Pack 4, or Windows XP with Service Pack 1 or 2
320MB of RAM (384MB recommended)
650MB of available hard-disk space
1,024x768 monitor resolution with 16-bit video card
CD-ROM drive
Internet or phone connection required for product activation
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2006 - 21:35 #3
Jeg har en stærk formodning om at en P III med 384 MB RAM vil føles
noget sløv i det ...
Avatar billede weblex Nybegynder
02. september 2006 - 21:56 #4
Masser af ram (gerne 1024 eller højere) og en god skærm, så er du kørende :) Processorkraften behøves såmænd ikke at være så imponerende, men ville heller ikke nøjes med en PIII :)