Avatar billede BIRGER Seniormester
02. september 2006 - 17:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning i word

Jeg har et problem når jeg brevfletter i word...Jeg fletter nogle kunder som har købt noget...hvor jeg altså vil flette de varer med de har købt. Men når de har købt flere varer ( feltet hedder det samme uanset vare) så kommer der et brev pr. vare.

Det jeg gerne ville have, var at der kom et brev pr kunde.

Kan måske være fordi at i det exelark jeg fletter fra står kundenavn ved hver vare
Avatar billede supertekst Ekspert
03. september 2006 - 15:49 #2
Har tidligere løst et lignende problem for en af mit firmas kunder, hvor data også var lagret i Excel. Løsningen var at udvikle nogle VBA-moduler.

Jeg mener ikke at du kan anvende alm. brevfletning.
Avatar billede BIRGER Seniormester
03. september 2006 - 17:00 #3
Jeg synes  heller ikke at jeg kan få det til at virke i alm. brevflet. Problemet er at der er et kundenr for hver vare i de data jeg bruger. Så word laver nyt brev hver gang den møder et kundenr, så det bliver til meget dobb.
Avatar billede supertekst Ekspert
04. september 2006 - 09:49 #4
Jeg har udarbejdet en model, der er relativ enkel. I første omgang kan du lægge din email her - så sender jeg den til dig.
Avatar billede BIRGER Seniormester
04. september 2006 - 10:19 #5
den er bji@dlg.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
04. september 2006 - 11:53 #6
Demo er sendt....
Avatar billede BIRGER Seniormester
04. september 2006 - 16:34 #7
øv har ikke fået den ...gider du prøve at sende på bji@ofir.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
04. september 2006 - 17:12 #8
jo da... - er sket
Avatar billede BIRGER Seniormester
04. september 2006 - 21:09 #9
Har fået den....mange tak for hjælpen...sender du et svar
Avatar billede supertekst Ekspert
05. september 2006 - 09:40 #10
Selv tak - det får du her