Avatar billede maria1984 Nybegynder
01. september 2006 - 17:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HD recovery, Windows problemer, Hjælp hjælp hjælp

Hej I kloge

Kan I ikke hjælpe mig . Her er min historie.

Da min computer her på det sidste blev ved med at give errors rapporter og genstartede alt for mange gange af sig selv, valgte jeg at formatere C og geninstallere win.xp.pro igen. Så jeg gemte alle de MEGET VIGTIGE oplysninger, filer, prog. osv på D og startede Win. instal. cd hvor jeg valgte at formatere C osv. og nu når jeg starter for min computer kan jeg pludselig se at der er 2 windows installeret på min comp. At den åbenbart har formateret D drev istedet og det siger ud som om den har installeret windows på D og den gamle win. stadig er på C. (Har 2 Harddisk). så igen prøvede jeg helt forfra, Formaterede C, og geninstal. win. på c. MEN,, en meget mærkelig sag er: at når jeg åbner for C, ser det ud til at denne gang har den formateret den rigtige drev(dvs C), hvor på D, ser det ud at al de gamle win. Filer, mapper osv som før var på C er nu hoppet på D!!!!!!!!!      Har aldrig set det før. Min gamle win. var på engelsk, og den nye er på dansk. Nu når jeg åbner for C, står der f.eks. 3 mapper af navne, programmer(stavet på dansk), Windows, og documents and settings(netop stavet på engelsk). Hvad siger I til det??  Kan jeg godt på en eller anden måde få fat på alle de programmer og filer jeg før formatering havde på D drev???? De betyder såååååååååååååååååååå meget for mig.  Plz. hjælp. Jeg er i nød situation. Skal aflevere et eksamensprojekt nu her på mandag som var næsten færdig som lige netop var på D. Og jeg skal gøre det færdig elelrs dumper jeg. hjælp hjælp hjælp. Mange tak på forhånd.
Avatar billede hcma Novice
01. september 2006 - 18:35 #1
hej maria1984
du er desværre kommet ind på den forkerte kategori. denne her er forbeholdt fejl vedr. eksperten.dk.
det bedste ville være hvis du lukker ned her og så opretter et nyt spørgsmål i WindowsXP kategorien, da du der vil få meget større chancer for kvalificeret hjælp.

for at lukke her, skal du selv lægge et svar og så efterfølgende acceptere det.
Avatar billede hcma Novice
01. september 2006 - 18:37 #2
Avatar billede maria1984 Nybegynder
07. september 2006 - 14:09 #3
Tak for det.
Avatar billede maria1984 Nybegynder
07. september 2006 - 20:07 #4
:)lukker nu.