Avatar billede banielsen Nybegynder
31. august 2006 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Drop down menu

Hej
Jeg er total nybegynder til ASP-net, og ville høre om jeg ikke kunne få lidt hjælp til at lave en drop down menu.

Jeg vil gerne have menu'en virker som på http://www.webeditor.dk/ ved klik på "Moduler"

Dog kunne jeg som en bonus ting godt tænke mig at ved klik på "Moduler" igen "klapper" menuen sammen igen

På forhånd tak
Avatar billede thomasabcd Nybegynder
01. september 2006 - 00:59 #1
Hvis du arbejder med asp.net 2.0 kan du trække en menu-kontrol ind på din side. I Visual Web Developer ligger den under "navigation"
Avatar billede banielsen Nybegynder
01. september 2006 - 14:35 #3
Hej
Det er ikke 100% det jeg mener :-)
Det minder mig om treeview, men istedet for at klikke på "+" eller "-" så vil jeg bare klikke på selve teksten
Eksempel:
Menu1
Menu2
Menu3
(bruger klikker på menu1)
Menu1
undermenu1
undermenu2
Menu2
Menu3
(bruger klikker på menu1 igen)
Menu1
Menu2
Menu3
Avatar billede banielsen Nybegynder
20. oktober 2006 - 12:17 #4
lukket