Avatar billede mick Nybegynder
22. august 2006 - 18:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Enkelt system til distrubution af dokumenter

Er der nogen som har et tips til et enkelt (open source) dokumentdelingssystem. Vi har en del dokumenter som vi ønsker at give vores kunder adgang til selv at dowloade fra vores hjemmeside.

Nogen krav:
- Indlogning med brugernavn/password
- Muligt at styre hvilke dokumenter en givet kunde kan dowloade
- Enkel administration
- Logføring af hvornår en kunde har logget ind og hvilke dokumenter som er downloadet.
- Baseret på enten ASP/ASP.NET+MS SQL Server eller PHP+MySQL
- Skal kunne hostes på vores egne servere.
Avatar billede fxj Juniormester
23. august 2006 - 23:08 #1
Avatar billede mick Nybegynder
27. august 2006 - 14:29 #2
Takker for svar :)