Avatar billede gigler1001 Nybegynder
14. august 2006 - 15:01 Der er 1 kommentar

Søger programmør!

Hej,

jeg ejer en 3D chat, og søger programmør som skal kunne php!

Han skal kunne lave mange gode ting, f.eks nogle funktioner. Alderen skal minimum være på 15 år, det andet har jeg ikke tiltro til!

Der er ingen løn i arbejdet, men man bliver admin, og har det sjovt med det arbejde man skal lave, for mig.

Mit mål er at få den bedste 3D chat på nettet, foruden Netstationen, da den bliver svær at slå ;)

Ønsker du yderlige oplysninger om min 3D chat, kan du/i bare skrive en spørgelsmål :)

Med venlig hilsen
Simon Christensen

PS: En grund til at jeg søger programmør er ikke, fordi at jeg ikke kan lave php, kan lave masser, men har bare ikke tiden til at lave det hele! Laver cirka 1 ny ting på chatten om ugen, mere har jeg desværrer ikke tid til, da jeg skal passe mit arbejde og min uddanelse.
Avatar billede krismort Nybegynder
15. august 2006 - 16:34 #1
Hej Simon,
Jeg kan måske hjælpe dig med diverse programmerings opgaver( vi arbejder dog ikke gratis, til gengæld for du professionel hjælp ).
Hvis du er interesseret kan du kontakte mig på : kristianmortensen@mailme.dk. Så kan vi snakke om eventuelt pris muligheder og hvor lang tid det kommer til at tage.

Mvh.
Kristian Mortensen
Hullabaloo Productions