Avatar billede janzababy Nybegynder
11. august 2006 - 02:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilmeld og frameld

Hej.

Jeg har lavet et download program, og jeg er mega dårlig til alt hvad der hedder hjemmesider.

Jeg ville bare høre om I kunne hjælpe mig.

Jeg skulle bare bruge et tekst felt hvor folk kan skrive deres mail, og så to knapper; "tilmeld" og "frameld". og så skal adressen de har skrevet sendes til min mail som er nyhedsbrev@oddsxpert.eu
Avatar billede janzababy Nybegynder
11. august 2006 - 02:45 #1
UPS! Undskyld. Jeg mente at jeg havde downloadet et program til at lave nyhedsbreve.

Jeg ville bare høre om I kunne hjælpe mig.

Jeg skulle bare bruge et tekst felt hvor folk kan skrive deres mail, og så to knapper; "tilmeld" og "frameld". og så skal adressen de har skrevet sendes til min mail som er nyhedsbrev@oddsxpert.eu
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2006 - 07:13 #2
du kan, selvom det ikke er anbefalelesesværdigt, sende den direkte fra HTML. Hvis du vil have noget lidt mere avanceret, skal du bruge sådan noget: http://www.tizag.com/htmlT/forms.php
Avatar billede roenving Novice
20. august 2006 - 08:27 #3
Fandt du noget ?-)
Avatar billede janzababy Nybegynder
05. oktober 2006 - 21:38 #4
spørgsmål lukket