Avatar billede hiffer Nybegynder
06. august 2006 - 11:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lydkort problemer.

Okey heres the deal ...

Nu har jeg længe kæmpet med min lillebrors computer og hans lydkort der bare ikke VIL virke, jeg ved serf at det virker. dum er jeg jo ikke :) ...

Det er et Creative soundblaster Live! 5.1 Digital kort. Men hvergang jeg downloader en driver fra Creatives hjemmeside og installere den skriver den At jeg ikke har et Soundlbaster live! lydkort i min computer. har problemet Alle creatives lydkort drivere nu uden resultat .. så.. hjælp?.. hvad kan jeg gøre for at få det til at virke?
Avatar billede hiffer Nybegynder
06. august 2006 - 11:56 #1
har prøvet*
Avatar billede tribalroots Nybegynder
06. august 2006 - 12:23 #2
Creative Lab laver nogle ganske gode lydkort, men hele deres driver-download service er noget af det værste l**t jeg nogensinde har oplevet. Hvorfra, præcis, henter du driveren?
Avatar billede tribalroots Nybegynder
06. august 2006 - 12:32 #3
Prøv evt. med denne (hvis du da ikke har prøvet den): http://dk.europe.creative.com/support/downloads/download2.asp?MainCategory=1&Product=50&dlcentric=7488&Product_Name=Live%21+5%2E1&OSName=Windows+XP

Ellers, prøv om du ikke kan finde driveren fra et andet site, eller hvis du kender nogen med matchende lydkort, lån driver CD'en af dem.
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2006 - 12:32 #4
Prøv, at opdatere driveren i enhedshåndtering, og lad så windows søge på nettet.
Avatar billede hiffer Nybegynder
06. august 2006 - 12:33 #5
http://uk.europe.creative.com/support/downloads/

.. ja tak, noget værrer tis service :DD
Avatar billede hiffer Nybegynder
06. august 2006 - 12:42 #6
Tribalroots -> prøver om lidt tak for linket.

gotfred -> virker ikke dne siger bare dne ingenting kan finde ;(
Avatar billede hiffer Nybegynder
06. august 2006 - 12:53 #7
tribalroots -> samme fejl, den siger stadig at jeg ikke har det understøttede lydkort? ..
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2006 - 13:08 #8
Jeg har en Sound blaster live CD. Driverne til 2000/XP fylder 15,4MB.
Hvis du er interesseret, kan jeg sende dem til dig.
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2006 - 13:15 #9
Jeg har faktisk også driverne som exe fil 5.1
Jeg prøvede at installere den, og fik samme besked som du. Men det var forventet,
for jeg har heller ikke Sound blaster. Spørgsmålet er så, om du har taget fejl,
så du heller ikke har det lydkort. Har du set efter med Everest eller lign.?
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2006 - 13:16 #10
Avatar billede hiffer Nybegynder
06. august 2006 - 13:17 #11
lukker spørgsmålet, nu virker det lige pludslig .. afinstallerede alle drivere og hentede en ny fra deres side, ( til live! 5.1 platinum ) og nu virker det ,. hmm.. ellers tak for hjælpen!
Avatar billede off-line Nybegynder
06. august 2006 - 13:17 #12