Avatar billede Nicolai Nybegynder
03. august 2006 - 18:31 Der er 1 løsning

Højde, Bredde på ny åbnet vindue ved Response.Redirect

HVordan styrer jeg ting som højde, bredde, opstartsposition og eventuelt også om jeg vil have hele explorer menulinjen og knapper (herunder minimer og maksimer).

Jeg er på webside1.aspx og laver et Response.Redirect til webside2.aspx som jeg nu ønsker skal være ex:

1) 400 px høj
2) 100 px bred
3) Kun Close-knap (ej minimer og maksimer)
4) MS Explorer skal hverkan have menulinje, værktøjsknapper eller statuslinje i bunden!

Tak for hjælpen.
Avatar billede keysersoze Guru
03. august 2006 - 18:47 #1
hvis du skal kunne styre et vindue på den måde er du nødt til at bruge javascript; http://activedeveloper.dk/articles/275/