Avatar billede donkenneth Nybegynder
28. juli 2006 - 13:10 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde trendsales.dk

Min laptop kan ikke finde denne hjemmeside. Hvorfor kan den ikke det?
Avatar billede donkenneth Nybegynder
29. juli 2006 - 12:13 #1
ER DER INGEN DER KAN HJÆLPE MIG??????????
29. juli 2006 - 12:31 #2
... ikke finde den... ? Hvordan det ? Virker da fint nok her...
Avatar billede donkenneth Nybegynder
29. juli 2006 - 13:01 #3
Jeg får bare denne besked:
Vi kan ikke finde "www.trendsales.dk"

fra browseren

Alle andre sider har jeg ingen problemer med..

JEg har gjort siden til en sikker side i firewall'en, jeg har downloadet firefox for at se, om det var explorer-browseren der var problemet. heller ikke
29. juli 2006 - 13:25 #4
Direkte Link ->
http://www.trendsales.dk/main.asp

Kig evt. i filen

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

om det skulle stå noget underligt ...
Avatar billede donkenneth Nybegynder
29. juli 2006 - 13:30 #5
Linket virker ikke.........Hvordan åbner jeg den fil? MEd hvilket program?
Avatar billede donkenneth Nybegynder
29. juli 2006 - 13:32 #6
word-åbning:

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dette er HOSTS-eksempelfilen, der bruges af Microsoft TCP/IP til Windows.
#
# Denne fil indeholder IP-adressetilknytninger til værtsnavne. Du bør ikke
# angive flere end en post pr. linje. IP-adressen skal placeres i den første
# kolonne efterfulgt af det tilsvarende værtsnavn.
# IP-adressen og værtsnavnet kan adskilles af mindst ét mellemrum.
#
# Kommentarer (som disse) kan indsættes på individuelle linjer eller efter-
# følge computernavn. Kommentarer skal anføres med nummertegn '#'.
#
# Eksempel:
#
#      102.54.94.97    rhino.acme.com          # kildeserver
#      38.25.63.10    x.acme.com              # x-klientvært

127.0.0.1      localhost
29. juli 2006 - 13:40 #7
PS: ... den er go' nok...
Avatar billede donkenneth Nybegynder
29. juli 2006 - 13:41 #8
hva kan det så være.......
29. juli 2006 - 13:42 #9
Hmmm "...til en sikker side i firewall'en..." - - - er det rigtigt gennemført ? Hvilken Firewall ?
Avatar billede donkenneth Nybegynder
29. juli 2006 - 13:52 #10
tjah, jeg jeg ikke ekspert. Men jeg har gjort det til et websted jeg har tillid til i indstillinger-sikkerhed i explorer. Jeg har slået windows firewall fra for at se om det var dér der var et problem. Det hjalp ikke.

Jeg kører på et LAN, ved ikke om det er LANets firewall der blokerer, hvordan kan jeg finde ud af det? Jeg har sagtens kunne komme ind på hjemmesiden indtil for et par dage siden
29. juli 2006 - 14:35 #11
... er der andre steder som (tilsyneladende) er blokeret ?

... som du evt. også har gjort til "...et websted jeg har tillid til i indstillinger-sikkerhed i explorer..."
Avatar billede donkenneth Nybegynder
29. juli 2006 - 14:37 #12
nope.. der er ikke andre steder som er blokeret..
29. juli 2006 - 14:38 #13
... så la' HELT være med at have den med i listen ?
Avatar billede donkenneth Nybegynder
29. juli 2006 - 14:42 #14
ok, men jeg har lige sat den på listen, problemet opstod før jeg satte den på listen..
29. juli 2006 - 15:53 #15
For en go' ordens skyld - det ka' jeg ikke gennemskue lige nu ?
Har du noget specielt med http://www.trendsales.dk/main.asp at gøre ?
Avatar billede donkenneth Nybegynder
30. juli 2006 - 00:29 #16
Din første sætning slutter med et spørgsmålstegn, hvordan skal jeg forstå dette? Mht. 2. spørgsmål er du uklar omkring hvad du hentyder til. Kan du præcisere?
30. juli 2006 - 00:46 #17
Evt.: Hvis du engang har 'handlet' med http://www.trendsales.dk/main.asp og de på en eller anden årsag er blevet 'sure' på dig og har bandlyst dig/din IP ?
Avatar billede donkenneth Nybegynder
30. juli 2006 - 09:13 #18
nåh ok, nej der er ikke noget 'mellemværende'.
Avatar billede donkenneth Nybegynder
16. august 2007 - 13:17 #19
lukket