Avatar billede zhyco Nybegynder
22. juli 2006 - 14:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linksys WRT54G V.6 smider alle klineter af

Heya fellow geeks.. :)

Jeg har et problem. Jeg har for et par måneder siden investeret i en WRT54G router, så jeg kunne få glæde af mit trådløse netværk herhjemme. Den virker også upåklageligt, så længe min fars bærbare computer ikke kommer på det trådløse netværk. Gør den det alligevel, og det hænder jo, smider routeren efter ca 30-45 sekunder alle klienter af netværket. Det er ligegyldigt om alle 6 computere på netværket er på eller om det kun er en enkelt ud over den bærbare med problemet. Alle ryger af, og kun en router restart får de andre klienter på igen.

Vi har upgraderet firmware til routeren fra 1.00.6 til 1.00.9 uden resultat.

Har ikke kunnet konstatere hvilket netkort der sidder i den bærbare, ud over at det er et integreret i en Toshiba S1410.

Er der nogen der har en ide til en løsning?
Avatar billede zhyco Nybegynder
03. september 2010 - 11:37 #2
Lukker dette gamle spørgsmål