Avatar billede Dan Hansen Juniormester
15. juli 2006 - 17:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil hjælpe med at lave psd til html side!

Jeg har et design jeg har lavet i psd (photoshop), som jeg gerne vil ha lavet til en html side.

Den skal være centreret i midten af browser vinduet.
Der skal skal være 2 scrollbare vinduer på siden - når designet ses, er det ikke svært at se hvor!
Menu punkterne skal være med onmouseover funktion - er lavet i psd filen!

Hvem vil hjælpe mig?
Vil meget gerne have psd filen tilbage bagefter, så jeg kan se hvordan du har delt den op, så jeg evt. kan finde ud af det selv næste gang!

Håber en venlig sjæl vil hjælpe...
Har dog kun 20 point lige nu, men vil gerne give flere, så jeg får flere på konto!

God sommer!
kan kontaktes på msn (at) n-hansen (dot) dk

Hilsen Esbweb.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
15. juli 2006 - 18:19 #1
Hvis det skal koste mig en lillesmule, er det også ok!
Avatar billede hacked Nybegynder
15. juli 2006 - 23:22 #2
Du kan sende psd-filen til mig, så skal jeg nok kigge på det. Jeg garanterer dog intet, idet min tid er begrænset. Melder hurtigt tilbage, såfremt opgaven er for tidskrævende. E-mail: mergeinc (snabela) gmail.com. Ps. Skal ikke have noget for det såfremt jeg løser opgaven.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
16. juli 2006 - 00:12 #3
malkor >> jeg har faktisk lige fået hjælp af en anden bruger...

Resultatet kan ses på www.n-hansen.dk/ny

Men du må da endelig komme med kommentarer på den hvis du vil... men jeg ligger den op til kommentarer under den rigtige kategori i morgen...

der kommer der også et svar fra ham der har hjulpet mig :)

Men ellers mange tak for dit tilbud :)
Avatar billede zynzz Praktikant
16. juli 2006 - 16:29 #4
Fin side :)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
16. juli 2006 - 16:29 #5
Tusind tak for hjælpen zynzz
Avatar billede zynzz Praktikant
16. juli 2006 - 16:33 #6
Det var så lidt, skulle det være en anden gang :)