Avatar billede thorus Nybegynder
09. juli 2006 - 22:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

upload fejl htaccess

jeg kan ikke uploade
en .htaccess fil til min server via ftp

den skriver
[22:36:43] [R] 553 Prohibited file name: .htaccess
[22:36:43] [R] Transfer Failed!
Avatar billede thorus Nybegynder
09. juli 2006 - 23:02 #1
kan det være ftp programmet som er sat forkert?
Eller er det login rettigheder der er opsat forkert?
m.m.?
Avatar billede webt Nybegynder
10. juli 2006 - 12:21 #2
Hejsa,
fejl 553 har intet at gøre med dit FTP program men den server du prøver at uploade til idet fejl 553 simpelthen betyder at du ikke har rettigheder til at uploade den slags filer.
Hvis det er din egen FTP server så kan du sikkert rette det i indstillingerne et eller andet sted, men hvis det er et webhotel må du ha fat i udbyderen - det kan jo være de simpelthen ikke tillader htaccess, eller måske det bare er en fejl

Mvh
Martin
Avatar billede thorus Nybegynder
23. februar 2007 - 09:10 #3
lukker