Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2006 - 12:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Knap-funktion i .exe fil?

Hej

Jeg har en (intern) hjemmeside hvor jeg har forskellige funktioner. En funktion vil jeg gerne kunne kører fra windows scheduler og derfor formoder jeg, at jeg skal lave mig en exe-fil?

Men hvordan få jeg det lavet og til at virke?

Jeg har lavet en knap, der har den funktion jeg gerne vil have scheduler til at udfører. Den ser ud som følger:

        Dim test As New test
        test.Sendtest()

Jeg har prøvet med:

Module HelloWorld
  Sub Main()

Dim test As New test
test.Sendtest()

  End Sub
End Module

Som jeg så har compilet ti en exe-fil, men det virker ikke?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2006 - 12:52 #1
Jeg bør måske præsicere at det jeg ikke kan få til at virke er, at jeg gerne vil have filen til at trække på nogle andre classes
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2006 - 09:07 #2
Lukker.