Avatar billede lordsaxo Nybegynder
07. juli 2006 - 01:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min Eggdrop beder alle brugere om at sætte pass

Ja, jeg har sat en eggdrop op, konfiguret den, tilsat en masse sjove former for scripts.

Men - nu vil den have at alle den ser skal sende den et password! Den privmsg'er alle som ikke har sat et pass, og kræver at de skal sætte et. Det gør den hvert 30. minut.
Så vidt jeg kan se, er det ikke noget TCL script. Men det må være en indstilling i botten. Hvordan slår jeg det fra?
Avatar billede lordsaxo Nybegynder
07. juli 2006 - 01:21 #1
For lige at citere botten, som den har skrevet til nogle af brugerne på kanalen:
[01:02] <Betty> Your password on me has not been set yet. Please set it by typing /msg Betty PASS <password>. This message is relayed every 30 minutes.
Avatar billede snowball Novice
07. juli 2006 - 08:20 #2
Avatar billede lordsaxo Nybegynder
07. juli 2006 - 18:10 #3
Det hjælper ikke vildt meget. Det der sætter bare en kode for alle brugerne. Hvad skal jeg bruge det til? Så skal jeg køre det der scipt hver eneste gang min bot ser en ny bruger?

Jeg VED det kan løses. Jeg har ikke haft samme problem med min eggdrop tidligere...
Avatar billede lordsaxo Nybegynder
09. juli 2006 - 18:01 #4
Jeg fandt ud af det, ved at recompile eggdrop'en. Har desuden lavet min egen bot i php, det var nemmere.

Snupper point selv.