Avatar billede dysp Nybegynder
03. juli 2006 - 04:19 Der er 5 kommentarer

Design til wc3-community

Jeg er aktiv på wc3-communitiet og har her lavet et design, fordi jeg er så venlig. Den originale side er www.wc3replays.dk

Her er den;

www.kews.org/ftp/dysp/wc3r2.jpg

Ved godt at midten er lille, men når der vælges en nyhed e.lign, forsvinder venstre frame.
:)
Spørgsmål besvares og svar, såvel som konstruktivt kritik behandles.

/Dysp.
Avatar billede dysp Nybegynder
03. juli 2006 - 04:19 #1
For resten er wallpaperet brugt i banneret på følgende side:
http://www.blizzard.com/war3/wallpaper/wallpaper25.shtml
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. juli 2006 - 07:24 #2
Jeg foretrækker den oprindelige. Den er mindre gnidret.

men menuen i den oprindelige kunne trenge til lidt rettelse. med FireFox er der en tynd stribe inaktiv space imellem selve mynuens 'fold ud' aktive areal og den udfoldede menus 'forbilv udfoldet' aktive areal. Det betyder at ret ofte folder den sammen igen når man prøver at føre musen nedad for at vælge et underpunkt.
Avatar billede dysp Nybegynder
04. juli 2006 - 14:03 #3
Jeg har absolut intet med den gamle side at gøre. Desuden kan jeg ikke bruge din mening til noget som helst, da det jo ikke hjælper mig med at forbedre mit design.
Avatar billede saucer Nybegynder
05. juli 2006 - 10:07 #4
Damn, det er måske en overkill af fonttype ved at bruge et fonttype pa menu punkt. Det gøre at siden ser alt for n00b ud. + at du nok skal putte lidt mere luft i mellem dine elementer så som grafik og tekst så alt ikke er så klæmt.

Den gamle side en måske kederlig men den er brugervenlig.
Avatar billede dysp Nybegynder
05. juli 2006 - 10:56 #5
Skrifttypen er fordi de skulle vælge en. Jeg laver selvfølgelig det enstypet til sidst ;)

Kan godt være, at der skal være mere luft imellem, selvom det selvfølgelig er spild af plads :)