Avatar billede ambrosius Nybegynder
01. juli 2006 - 23:11 Der er 7 kommentarer

idiotsikker/free xp oprydningssoftware.

Findes der et idiotsikkert gratis oprydnings/fejlretnings program til windows xp.Hvis ikke gratis noget andet som passer til mine specifikationer.
Avatar billede old-faithful Praktikant
01. juli 2006 - 23:19 #1
Nu ved jeg ikke præcist hvad du mener, men prøv evt. disse:
- EasyCleaner (http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm)
- RegCleaner (http://www.pricelessware.org/thelist/sys.htm#Registry: Cleaner)

Og så er der selvfølgelig anti-spyware programmerne såsom Spybot og AdAware.
Avatar billede ambrosius Nybegynder
01. juli 2006 - 23:23 #2
Jeg søger svar  på om der findes software som kan rette evt.dll fejl,fjerne alt det "snavs" som lagres i reg databasen ved installation og fjernelse af andet software,alt det som sløver en pc.simpelthen et oprydningsprogram som er nemt at betjene for en amatørnørd som mig
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2006 - 23:31 #3
Det er ikke nemt at anbefale noget bestemt, da der er mange meninger om de forskellige værktøjer -  kan anbefale at besøge http://www.spywarefri.dk/index.htm - der er masser af det værktøj du søger i forskellige udgaver - du kan prøve dig frem og finde det du syntes om.

Det værktøj du finder der er afprøvet og uden risiko for 'snavs' ved installering - når vælger og installerer skal du blot have for øje at det ikke er alle programmer der kan arbejde sideordnet.

Held og lykke
Avatar billede ambrosius Nybegynder
02. juli 2006 - 21:12 #4
Tak for de gode indlæg,jeg prøver mig frem.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2006 - 10:53 #5
Hvordan går det med problemet - er det løst  ????
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. november 2006 - 23:32 #6
Lukketid?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2006 - 12:53 #7
ja - tiden må være der