Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
24. juni 2006 - 12:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SSL Kryptering

Hejsa, jeg sidder og er igang med at lave et site hvor man bl.a. kan betale via sit dankort ind til en konto på sitet.

Derfor skal der jo selvfølgelig også være noget sikkerhed på. Har set mange sider benytte SSL kryptering, men hvordan får jeg fat i sådan noget? Hvad skal man igennem? Skal man have tilladelse af nogen for at få det? Eller er det noget kode der skal ind på siden?

Mvh. Sorensen_123
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 12:32 #1
Det er rent server setup, på dine sider kan det højest komme til at handle om at skrive Https i stedet for http hvis du bruger absolutte URL'er - hvilket du jo ikke gør - vel ;)

Men se her:

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_digi_ser_ssl_vil
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 12:33 #2
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
24. juni 2006 - 12:44 #3
Tak for hjælpen..
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 16:37 #4
Nødvendigvis behøves du ikke have SSL på dit site, men kun på betalingssiden; Hvilket er standard ved alle danske betalingsgateways.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
27. september 2006 - 14:04 #5
Alle der har deltaget, læg nogle svar ;)