Avatar billede wulffez Nybegynder
17. juni 2006 - 14:42 Der er 8 kommentarer

3Dchat skudt igang, crew søges

Vi er igang med at starte en ny 3D Chat, vi regner med at komme på niveau med 3D Byen og Netstationen.
Derfor har vi brug for hjælp til at få lavet den, vi søger permanent skillede ansatte, lige nu har vi brug for:

3x 3D Grafikere (til at lave rum, ting, tøj osv.)
2x Grafikere (til at lave knapper, logoer osv.)
1x Java Programmør (til at lave rykke systemet i Java og måske mere
Avatar billede wulffez Nybegynder
17. juni 2006 - 15:12 #1
Glemte at tilføje, at man risikerer at kunne få løn når chatten kommer op og kører. Kontakt mig på MSN Messenger hvis du er interesseret på wulffez@hotmail.com
Avatar billede xtr0 Nybegynder
17. juni 2006 - 15:17 #2
Og hvad har i tænkt jer at lave?
Avatar billede jannick281090 Nybegynder
17. juni 2006 - 17:57 #3
Tjooh, har du læst tråden burde du vide at vi har tænkt os at lave en 3D Chat :)
Avatar billede jannick281090 Nybegynder
17. juni 2006 - 17:58 #4
Til at starte chatten er vi et team som består af:
Jannick Aka FleX - Skilled Grafiker og Programmør
Mig (Michael) Aka Wulff - Skilled Grafiker
Simon Aka Ziimx - Admin

Vi er alene skilled nok til at lave en 3D Chat, men da det vil tage tid med os tre, har vi brug for at få fordelt arbejdet og derfor søger vi flere ansatte.
Avatar billede xtr0 Nybegynder
18. juni 2006 - 02:29 #5
Kan i så ikke vise noget i har lavet før? Noget kode eller noget grafik etc.?
Avatar billede jannick281090 Nybegynder
18. juni 2006 - 09:55 #6
Jeg har lavet mange store projekter førhen som chatte, webshops, online spil osv..
Men der er desværre intet af det online mere og jeg har ikke noget specielt på min computer at vise.
Har det som >måske< bliver hovedlayoutet til 3D/2D Chatten men det kommer an på hvad resultatet bliver af det når jeg får det lavet færdigt.
Avatar billede xtr0 Nybegynder
18. juni 2006 - 10:37 #7
Hvis i ikke kan vise noget somhelst frem tvivler jeg ærlig talt på jeres formåen. Hvilket så gør at i skal hive meget stærkt i krafterne på de i søger.
Avatar billede kazata Nybegynder
26. april 2007 - 15:00 #8
Vil meget gerne hjælpe jer som grafiker
Har tilføjet din msn. Jeg skal nok kontakte dig :D
Jeg vil gerne lave figure,tøj,rum og ting
Men ka også lave design og det vis i vil have!
Kræver ikke løn!
Men vil self gerne have nogle spc funktioner og sådan :P