Avatar billede anderseiler Nybegynder
16. juni 2006 - 21:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Error 80048820 - firewall?

Hej (:

Jeg har lidt et problem med mit MSN. Det vil ikke logge ind. Når jeg prøver får jeg en fejlmeddelse, at min firewall muligvis blockerer for msn. Jeg har ikke andet end windows standart firewall, og den er sat til at godkende msn. Hvordan fixer jeg dette?

Mvh
Anders
Avatar billede anoz Nybegynder
16. juni 2006 - 23:35 #1
hey...

prøv dette:

åbn messenger - vælg funktioner - indstillinger - forbindelse - avancerede indstillinger og sørg for at det ser sådan ud:
http://img108.imageshack.us/img108/6076/140620062019212cl.gif

hvis det ikke hjælper så prøv dette:
--
klik start - kør indsæt nedenstående og tryk enter:

regsvr32 softpub.dll

Virker det+
Avatar billede anderseiler Nybegynder
17. juni 2006 - 00:36 #2
Nej desværre, ingen af delene virker. Skal man genstarte før det med regsvr32 træder i kræft?

Men indtil videre intet resultat?!
Avatar billede anoz Nybegynder
17. juni 2006 - 00:47 #3
hmmm... er faktisk ikke sikker - men prøv... du skal i hvert fald genstarte msn...
Avatar billede anderseiler Nybegynder
17. juni 2006 - 00:51 #4
Jeg har lige genstartet maskinen, og der er stadig ikke rigtig sket noget... Og jeg har ikke selv installeret nogen firewall...? Hvad kan det ellers være?
Avatar billede anderseiler Nybegynder
17. juni 2006 - 01:02 #5
Har lige fundet ud af, at det heller ikke er min windows firewall som er problemet. Slog den fra, og msn ville stadig ikke køre... hm?!
Avatar billede anoz Nybegynder
17. juni 2006 - 01:13 #6
er tid og dato indstillet rigtig på din comp?
Avatar billede anderseiler Nybegynder
17. juni 2006 - 01:25 #7
ja hehe det er det jeg lige har checket nu :P det virker nu.. Jeg kæmpede på Messenger support siden... Og det var tilsyneladende min dato som var forkert... men tak for hjælpen! smid et svar (:

Mvh
Anders
Avatar billede anoz Nybegynder
17. juni 2006 - 01:54 #8
hæ - det er de særeste ting, der kan være i vejen ind imellem :o)

godt, at det virker igen!

mvh
anoz
Avatar billede anoz Nybegynder
18. juni 2006 - 14:12 #9
takker for points :o)

mvh
anoz