Avatar billede stengaard Praktikant
13. juni 2006 - 21:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan udvider man et login system

hej har et lille problem ville meget gerne have udvidet mit login system så vær bruger har en mulighed for at oploade flere billeder til deres profil, et fotoalbum for hver bruger men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal starte.

brugeren har et profil billed som andre bruger har mulighed for se, men mangler nu muligheden for at at lave et fotoalbum tilhørene profilen som andre brugere også har mulighedenfor at kigge i samt eventuelt skrive kommentare til hver billed, det er kun den enkelte bruger af fotoalbummet der kan redigere så som slette og opload billeder til fotoalbummet.

men jeg ved ikke lige hvor og hvordan jeg skal starte
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
18. juni 2006 - 13:39 #1
Hmm.
Hvis jeg skal lave noget for dig, så skal jeg have mere end bare 60 point for det..
Avatar billede stengaard Praktikant
18. juni 2006 - 14:12 #2
hvor mange flere ??