Avatar billede peterbenz Nybegynder
11. juni 2006 - 19:16 Der er 8 kommentarer

2 x MSN Messenger

Hejsa Gutter,

Tænket om jeg kunne få lidt hjælp til afinstallering af en gammel MSN messenger version. Problemet består i at jeg benytter nyeste version men den gamle køre stadig på min pc samtidig. Jeg har forsøgt at fjerne den under tilføj/fjern programmer, men denne vej kan jeg ikke fjerne den gamle version.

Håber på positivt respons.
Vh PN
Avatar billede jps6kb Novice
11. juni 2006 - 19:19 #1
Jeg mener du kan fjerne den i 'tilføj/fjern' ved at klikke på Windows komponenter og fjerne markeringen ved den dér.
Avatar billede anoz Nybegynder
11. juni 2006 - 19:21 #2
mener du, at du både har windows messenger og msn messenger?

for at fjerne windows messenger kan du trykke start|kør, kopiere nedenstående tekst ind og trykke enter, så forsvinder den

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede anoz Nybegynder
11. juni 2006 - 19:23 #3
ups - denne tekst:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Avatar billede peterbenz Nybegynder
11. juni 2006 - 19:23 #4
Jeg har allerede været under windows komponenter og har fjernet markeringen. Dette gør dog ikke at den gamle version der er integreret i windows forsvinder.
Avatar billede peterbenz Nybegynder
11. juni 2006 - 19:24 #5
Er der ikke en anden måde end at fjerne den gamle version gennem promten?
Avatar billede anoz Nybegynder
11. juni 2006 - 19:26 #6
Avatar billede peterbenz Nybegynder
11. juni 2006 - 19:34 #7
Tak for hjælpen
Avatar billede anoz Nybegynder
11. juni 2006 - 19:36 #8
velbekom