Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
07. juni 2006 - 17:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min bærbare virker ikke optimalt

Efter længere tids irritation, bliver jeg nød til at henvende mig til nogle eksperter.
Jeg er et ungt menneske, der nu har haft min bærbare i lidt over et år. Det er en Fujitsi Siemens og den har egentlig aldrig rigtig fungeret ordentligt.
Da den nogen gange lavede lydfejl (høje skratlyde i to sek.)og ikke rigtig kunne hamle op med de mest simple programmer og senere hen faktisk også tit gik i blå skærm, sendte jeg den ind til electric city. Efter noget tid konstaterede de at jeg den havde en harddiskfejl og skiftede min harddisk ud.
Problemet er så bare, at efter jeg har fået den tilbage, laver den stadig lydfejl, går i blå skærm (nu bare ikke så tit), og går tit i hak.
Jeg har prøvet næsten alt. Har antivirus, ad-aware, oprydningsprogrammer osv. osv.
Det første spørgsmål: - hvad skal jeg gøre?

Og bonus-spørgsmålet. Mit tastatur er rimelig slidt og brugt. Nogle af tasterne har ikke optimal trykhedseffekt og mit touchpad, som jeg egentlig ikke har brug særlig meget pga. mus, er sløv i trykknapperne. Desuden opfører musen sig underligt. Både min trådløse og den på selve bærbaren.
Nogen gange kan jeg ikke trykke to gange, andre gange vil den ikke registrere et højreklik, til tider overstreger den alt, selvom jeg intet har rørt, eller trykker og går ind i ting, selvom jeg kun kører rundt.
Jeg forstår det ikke - hjælp mig?

Vil blive fantastisk glad for et svar.
Avatar billede grohnheit Nybegynder
07. juni 2006 - 18:05 #1
har du tjekket at du har alle drivere installeret ??
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. juni 2006 - 18:53 #2
Det lyder klart som hardware fejl, hvis der er garanti på den, ville jeg lave en liste over fejl og så ind til rep med den..
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2006 - 21:20 #3
Hvad model har du?
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
11. juni 2007 - 10:25 #4
Det endte med at den gik helt i sort til sidst. Så nu har jeg fået en ny. (: