Avatar billede dhansendk Novice
30. maj 2006 - 19:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo og rettigheder!

Hvor kan man tjekke, at man ikke bryder nogens patent eller copyright, når man laver et logo.

Fx. Jeg laver et lige nu, hvor jeg bruger forkortelsen på siden rigtige navn - S D K (muligvis med punktum imellem hvert bogstav).
For nysgerrige, så står det for "Stop DødsKørsel".

Vi vil jo bare lave noget som, andre senerehen kommer og siger at vi ikke må bruge, fordi de har brugt det længere end os! Eller noget i den stil!

Hilsen Dan Hansen
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
30. maj 2006 - 19:41 #1
http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=sdk

<- på den side, kan du i danmark se hvad de forskellige virksomheder hedder...

Der er ikke lige nogen firmaer i danmark der hedder SDK, så på den måde bryder du ikke noget :)
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
30. maj 2006 - 19:45 #2
Avatar billede dhansendk Novice
30. maj 2006 - 19:46 #3
Super.
Og hvad nu hvis andre har tænkt på at bruge SDK bogstaverne, men at de står for noget andet... det kan jeg vel nærmest ikke tjekke op på!
Avatar billede dhansendk Novice
30. maj 2006 - 19:48 #4
det gav jo faktisk svar på mit andet spørgsmål :D
Avatar billede dhansendk Novice
30. maj 2006 - 19:52 #5
mysotesolution - vil du ligge et svar... for det var jo netop sådan noget jeg ledte efter :)
Tak for hjælpen!
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
30. maj 2006 - 20:55 #6
hhm... prøv at tjek om søgningen ikke kan bruge nogle % tegn som indikere "og" tegn...

bare behold pointsne :)
Avatar billede dhansendk Novice
30. maj 2006 - 22:17 #7
tusind tak for hjælpen.