Avatar billede beta Nybegynder
25. maj 2006 - 18:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søg udfra dato/årstal på E

Når der søges efter specifikke spørgsmål på E så kunne være rart om man kunne sætte et "fra" årstal på søgningen.

Et eks.: Hvis der søges på "nyt grafikkort", så vil spørgsmål fra  f.eks. 2001 jo ikke have den helt store relevans, da kortet fra 2001 er mere eller mindre 'forældet', evt. kunne det være en mulighed hvis man blot kunne trykke på "dato" efter søgningen, og at spørgsmålene så blive listet efter nyeste dato.

Vil det kræve en større omprogrammering af E for at kunne dette ?
Avatar billede twotimes Nybegynder
25. maj 2006 - 18:52 #1
har vist været oppe at vende før. Men det ku være lækkert jo
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2006 - 20:01 #2
Hey,
jeg vil også gerne tilslutte mig forslaget her. Eftersom dette emne er allerede diskutteret (og måske uddebatteret), kan man da blive informaret om hvad "Eksperternes" argumenter er???
Avatar billede beta Nybegynder
01. januar 2008 - 18:34 #3
Tak. Spg. lukkes.