Avatar billede ttdh Nybegynder
24. maj 2006 - 09:52 Der er 4 kommentarer

IMsecure/ msn

Når jeg logger åbner en messenger kontakt og vil skrive en besked, kører der i boksen nedenunder IMsecure skriver.Men der bliver ikke skrevet noget til mig. Kan jeg være sikker på det er min kontakt der skriver som IMsecure men til en anden, eller hvorfor popper det op?
Avatar billede kenp Novice
26. maj 2006 - 15:03 #1
Du bruger trillian ;)

Det er fordi at du har aktiveret den funktion at den forsøger at lave sådan en forbindelse.. det den gør er således at der ikke er andre som kan gå ind og læse hvad i skriver (altså den kryptertrafikken) og ikke andet.
Avatar billede ttdh Nybegynder
26. maj 2006 - 15:12 #2
Det tror jeg ikke helt jeg forstår. Hvilken forbindelse? stiller spørgsmålet på en anden måde. Jeg klikker på en kontakt og vil skrive med ham på messenger. tit dukker der så; Imsecure skriver, frem nede i boksen, men der kommer ingen beskeder til mig. Kan det være det er den kontakt person jeg skriver til, der skriver som IMsecure til andre, og jeg således kan følge med i om han skriver til andre, eller er det mine programmer der gør det?
Avatar billede ttdh Nybegynder
26. maj 2006 - 15:16 #3
videre; fordi selv når jeg bare har en messenger boks åben til min kontakt person og jeg ikke skriver noget, dukker der tit IMsecure skriver, uden jeg skriver en besked, er det så fordi han skriver en besked??
Avatar billede kenp Novice
26. maj 2006 - 15:27 #4
Så er det enten dig eller din "makker" som bruger trillian.. Det er en feature som det program har indbygget...

Det er trillian som forsøger at lave en sikker forbindelse... sådan er det bare m.m. du selv slår det fra.

Der står nede i bunden af boksen som åbner hvis han skriver en besked.