Avatar billede revica Nybegynder
19. maj 2006 - 12:27 Der er 2 kommentarer

Flere domæner på Apache

Hej med jer

Jeg har et lille problem som jeg håber en eller anden kan hjælpe mig med. Det skal lige siges at jer er ret ny hvad angår Apache, så muligheden for at folk tror jeg er idiot er til stede :-)

Jeg har flere domæner kørende på min server, men jeg kan kun se nogle af dem, de andre kommer med en fejl der hedder:

403 Forbidden, You don't have permission to access / on this server.

er der nogle der kan skære ud i pap for mig hvad der skal gøres ??
Avatar billede zagger Juniormester
25. juni 2006 - 16:25 #1
Det kunne godt lyde som om du enten retter dit domæne mod en tom mappe eller en mappe der ikke findes.

Prøv evt. at kigge i denne guide http://nemli.dk/websindled.php om du har sat det rigtigt op.
Avatar billede leif Seniormester
25. juni 2006 - 16:27 #2
Lyder som at dine VirtualHosts er fejlbehæftet