Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2006 - 02:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mere buffer

Hejsa

Er der nogen der ved hvordan jeg kan gøre min buffer større på en Windows Server 2003?
- Jeg har nu nogle gange stødt ind i, i nogle asp-scripts, at min "buffer limit" er blevet for lille...

Kan det lade sig gøre at at lave sin buffer større - og i så fald hvordan?

\Dan
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. maj 2006 - 03:13 #1
Her kan du se hvordan du ændre forskellige værdier

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/WindowsServer2003/Library/IIS/60a90c91-a8d0-43b6-89db-a431d0ea0cb4.mspx?mfr=true

kik bl.a på

LogBufferSize og MaxPoolThreads
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2006 - 04:10 #2
hmm... OK!

det blev jeg ikke meget klogere af... Hvordan bruger man så disse indstillinger? Og hvad for én af dem er det jeg skal bruge?

\Dan
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. maj 2006 - 12:58 #3
Det er registreringsdatabasen du skal ind og rette i. (start - kør - skriv regedit - tryk enter)

Hvilken af den du skal bruges har jeg for få oplysninger til at kunne afgøre
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2006 - 01:31 #4
Tak for hjælpen!

Men jeg løste nu problemet ved at simplificere mine asp-scripts lidt... hehe

\Dan