Avatar billede webname Nybegynder
12. maj 2006 - 00:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vil gerne tilbyde gratis hosting! Hjælp!

Hej eksperter
Jeg har en lille drøm, om at kunne tilbyde gratis hosting! Jeg har en windows server, med apache,php og mysql. Er der nogle der kender nogle cms agtige systemer, hvor der er brugere der kan oprette sig, og så den selv opretter en mappe, i mot htdocs og opretter en bruger i mysql + at sende en mail, til webmasteren??

På forhånd mange tak!
Venlig hilsen Jannik Hansen

ps. håber der er nogle der kan hjælpe mig, jeg vil gerne støtte gratis web alternativer, når jeg alligevellet har en server, kørende.
Avatar billede jacla Nybegynder
12. maj 2006 - 04:43 #1
Avatar billede webname Nybegynder
12. maj 2006 - 07:39 #2
Tak for besvarelsen..
Det skulle bare være gratis, glemte bare at skrive det...
Avatar billede jacla Nybegynder
12. maj 2006 - 11:22 #3
Det tror jeg bliver svært, men holder øje med det. :)

mvh

Jan C
Avatar billede webname Nybegynder
12. maj 2006 - 12:33 #4
Jeg har set byethost.com har gratis host. de bruger http://www.vhcs.net/new/, men det kører på perl! Kan man få hjælp til det, eller er det et lukket område for jer...
Avatar billede webname Nybegynder
31. december 2006 - 23:21 #5
Lukker..