Avatar billede misspandora Nybegynder
09. maj 2006 - 17:32 Der er 8 kommentarer

bedømmelse af design

Hvad syntes i om det her design?
Det er lavet til et eventfirma.. som laver alt inden for events, promotion og som leverer levende reklamesøjler(mennesker) iform af smukke unge mennesker.. ( osv osv) Det skal være myntet på firmaer som vil synliggøre sig gennem kraftig promotion..
og det SKAL indeholde en fu..... appelsin.. *s*
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. maj 2006 - 17:41 #1
Flot
Avatar billede olebole Juniormester
09. maj 2006 - 17:41 #2
<ole>

Tjaahhh ... det har jo stort set ikke ændret sig siden 99 ... er måske ved at være træt af den blå farve, men det er jo ved at være en fast del af Eksperten.

- er der ellers noget, du vil vide?  ;D

/mvh
</bole>
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. maj 2006 - 18:35 #3
En klassiker :)
Avatar billede challenge Praktikant
09. maj 2006 - 21:24 #4
Hehe, laver den selv tit ;)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
09. maj 2006 - 23:10 #5
LOL -> synes points skal gå til oleboles kommentar :p
Avatar billede goose Nybegynder
10. maj 2006 - 23:23 #6
misspandora >> hint, jeg tror du vil få mere ud af at smide et link ;o)

/Goose
Avatar billede apo Praktikant
12. maj 2006 - 15:15 #7
[... Det skal være myntet på firmaer som vil synliggøre sig gennem kraftig promotion.. ...]

*LOL* Den absolut største fejl, der kan begås når vi taler om promovering og synliggørelse, er manglende adressering. Prøv med et link, som Goose foreslår ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
12. maj 2006 - 17:37 #8
... eller i det mindste udvise et minimum af interesse i det, man har forsøgt at sætte andre igang med at bedømme