Avatar billede dkshero Nybegynder
04. maj 2006 - 18:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ændringer på min side kreo.dk

hej jeg vil gerne havde bedømt mit kommende design
og meget gerne kommentare til hvad jeg kan gøre bedre

http://img60.imageshack.us/img60/1408/untitled12vd.jpg

mvh. mads
Avatar billede domaz.dk Novice
04. maj 2006 - 18:43 #1
hmm god nok ide med opsætningen.... men, farvesammensætningen er helt hen i vejret hvis jeg skal sige min ærlige mening... den grønne farve som hele siden er i passer slet ikk sammen med banneret på nogen måde...
Avatar billede domaz.dk Novice
04. maj 2006 - 18:55 #2
desuden er 1 point for en vurdering trist...
Avatar billede dkshero Nybegynder
04. maj 2006 - 21:08 #3
jeg ved godt det med banneret ;)  er os igang med et nyt

skal du bruge pointene til noget?
når jeg hjælper andre så gør jeg det da ikke for pointene
Avatar billede domaz.dk Novice
04. maj 2006 - 21:56 #4
points er det hele systemet bygget op over... det er nærmest en måde at vise hvor vigtig man syns ens spørgsmål er...

så i bund og grund er det vel hvor vigtig du syns det er at få vurderet din side ordentlig...
Avatar billede dkshero Nybegynder
05. maj 2006 - 06:53 #5
ja ja det ved jeg godt men når jeg hjælper så vil jeg da hellere havde god karama istedet for point
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. maj 2006 - 16:16 #6
Du har også brug for god karma ;)

Selvom du ikke ønsker point ved spørgsmål er der rigtig mange andre der gør, derfor bør man også udlove point, da som domaz.dk siger, så er eksperten.dk bygget over et point system.
Avatar billede dkshero Nybegynder
05. maj 2006 - 17:47 #7
ja det kan der være noget om ;D
Avatar billede dkshero Nybegynder
14. maj 2006 - 19:41 #8
lukker