Avatar billede tirdyr Nybegynder
04. maj 2006 - 13:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Username og password for min webside?

når folk prover at komme ind på min webside http://lammy.tobenski.dk/forum/ bliver de mødot med en box der spørger efter username og password.. hvordan undgaar jeg det..
Avatar billede tirdyr Nybegynder
04. maj 2006 - 13:47 #1
vil lige indskyde at det lykkes for mig på et tidspunkt at fjerne denne box, men så opstod der et andet problem nemlig at jeg ikke længere havde adgang til serveren, dvs at jeg ikke kunne køre asp ider, men kun html sider...
Avatar billede tirdyr Nybegynder
04. maj 2006 - 13:58 #2
hmmm prøvede lige at fjerne windows authentication, og nu kan jeg slet ikke komme ind pa siden, heller ikke selv om at jeg har sat den til igen..
Avatar billede tirdyr Nybegynder
03. august 2006 - 13:58 #3
lukker